Otursdag

2012-06-30➝23:12:35
Hejsan!
Den här dagen började hemskt. Mamma väckte mej 8, man bah 8?!?! Skulle iväg & spela fotbollsmatch typ nio, och jag fick bara lite damp på mamma osv, inga detaljer...
Sen förlorade vi med 3-4 :( Efter det åt jag med laget oxå, myyyysigt :D Sen dirket hem och duscha, tänkte sola, men solen försvann, härligt (Y)
Skulle egentligen till skatefesten med lite folx, men det blev inställt... Jag har haft ganska mycket otur idag om jag tänker efter HAHAHA ;)
Later kom Vega, min kompis från sthlm, omg har saknat henne asmke, vi snackade & flummade lite hoho :D HOn kmr antagligen imon oxå, kuuuuligt värre ;)
Nu ska jag nog ta & sluta skriva så pusssssaar♥
 
bild på mej från förra sommarN när jag fotade med Vega 
 

Kommentera här:

Identitet:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: