ME

2012-06-04➝21:35:06
Så tänkte skriva ett bibelinlägg HAHA skojja, nu blev ni lite rädda?
nejmen jag tänkte berätta om mig själv typ haha.
• Jag heter Amie a.k.a Aamzii, och jag är 14 år
• Mina vänner är mitt liv, och jag umgås alltid med de, dem betyder allt! ♥
• Jag älskaar att shoppa kläder, men just nu är jag typ pank...
• Physikt tjock är jag, japp
• Jag fotar fett mycket, så mycket bilder kmr det komma!
• På min fritid spelar jag fotboll i Vapnö IF, är i stan, snackar i tele, elr bah chillar med mina underbara vänner
Det var lite snabb fakta om mej, om du gillar det följ min blogg, om du inte gillar det följ mej ändå ;)
Lite foton med mej & några av mina vänner, lite minnen från året typ

Kommentera här:

Identitet:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: