Till dem jag älskar ♥

2012-07-08➝00:53:45
Hejsan!
Tänkte bara skriva av mej lite hehe. Allt är bara så bra just nu, asså seriöst mitt liv är typ perfekt. Mina vänner är helt underbara, vi har alltid sjukt kul och de finns alltid där oavsett vad. Utan mina vänner hade jag inte klarat mej helt enkelt, mina vänner är mitt liv. Min pojkvän är världens gulligaste, han är inte bara min pojkvän utan oxå min bästa vän, fan va glad jag är att jag fick en sån grym pojkvän alltså, han är bäst. Min familj kan vara så sjukt jobbiga och grymt irreterande men de hjälper mej alltid med allt. De finns alltid oavsett vad. Vi bråkar ibland men de är ändå min familj, jag har världens bästa släkt helt enkelt. Jag älskar alla de här människorna och är grymt tacksam för att de alla finns i mitt liv, end of story ♥
 

Postat av: Steffe

Älskar dig också amie❤du är fan bäst!!

Svar: puss älsk! <3
None None

2012-07-08 - 01:28:02
Kommentera här:

Identitet:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: