Hej jag är världens dummaste människa

2012-07-16➝19:44:34
Hejsan peep'z!
Jag är väldigt osmart, jag skulle åka buss till stan med Asta & möta upp Wilma, Line, Alex & Stina och jag var jättestressad. Så jag tog mina pengar och min mobil, nästan sprang till bussen & snackad tele med Tilda samtidigt, och när jag är framme så kommer jag på att jag har glömt mitt busskort hemma...HEJ, SMARTA MÄNNISKA! Så jag fick gå själv in till stan...fml moment typ. Men det var värt det för jag hade kul med mina babe's.   Det var extra kul att träffa Alex & Stina, fett längesen nu asså. 
BTW
Min söta syssling och hennes familj är här och ska sova över så tagga kolla Disney filmer och rita hela natten typ, wish me luck!
TTYL ♥
 
kul dag idag cheyer, önskade dock att alla va med! 
 
 
some picture's från i sommras, när det var varmt...saknar vädret! :(
 

Kommentera här:

Identitet:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: