20 sanningar om mej som ni antagligen inte visste

2012-07-28➝21:00:00
1. Jag älskar cola mer än allt, nästan hehe
 
2. Jag önskar att jag hade en system kamera, försöker spara men det går ju sådär
 
3. Jag dras till rosa saker...
 
4. Jag älskar kläder och shoppar lite för mke ibland
 
5. Jag har bara flygit en gång i hela mitt liv
 
6. Jag har försökt skriva dagbok 29440359 gånger men orkar aldrig skriva varje dag...
 
7. Jag är en sjukt dålig förlorare
 
8. Jag har fått många nya vänner detta året men oxå förlorat några...
 
9. Jag vill leva som dem i gossip girl
 
10. Jag vill färga mitt hår men får inte :(
 
11. Jag tkr det är lättare att lära känna nya killar än nya tjejer
 
12. Jag älskar romantiska filmer
 
13.Jag kan vara blyg innan man lär känna mej, men sen blir jag bara konstigare ;)
 
14. Jag har spelat fotboll i 5 år
 
15. Jag börjar verkligen tröttna på fb men är ändå inne där varje dag
 
16. Jag älskar gbg och skulle vilja bo där
 
17. Jag tkr det är fett skönt att ha killkompisar att snacka med
 
18. Jag tar foto på allt och alla och mina vänner får lite ryck på mej ibland (a
 
19. Jag har bra självkänsla och bra självförtroende
 
20. Att åka på fotbolls cup är ngt av det roligaste som finns
 

Kommentera här:

Identitet:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: