Världen är full av idioter.

2012-12-21➝12:54:39
Gissa vad? Jag fick gå till tandläkaren IGEN. När jag är ledig och första dagen på jullovet. Man kommer dit och min vanliga tandläkare är ledig så ist får jag två idioter som inte fattar ett skit. Deras ända lösning är att ta ut skiten, jag tänker inte ta ut den efter all fkn smärta jag har gått igenom, ingen förstår hur jävla jobbigt det är att ständigt ha ont, inte kunna äta utan att det känns som om ngn drar ut dina tänder och inte kunna prata normalt utan att det gör cpeont. Kul start på jullovet.

Postat av: Anonym

Vet hur det är gummna, hade samma med körtelfebern fast med mina mandlar. Vet hur hemskt det är. Vet att låter som om man inte kan jämnföra med mandlar och tänder men tro mig, det är samma smärta. <3

Svar: aa, livet är hemskt ibland, men det går ju iaf över ngn gång och det känns iaf bättre nu. Fick bara cpe ryck på tandläkarna som inte förstod någonting de var ju störda på riktigt men du förstår iaf <3
None None

2012-12-21 - 13:51:00
Kommentera här:

Identitet:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: