hejdå 2012, hej 2013

2012-12-31➝13:42:57
Eftersom att det är nyår tänkte jag göra en liten sammanfattning av 2012 för att jag vill vara som alla andra. Ok, det har varit ett asgrymt år. Har lärt känna många nya underbara människor, och vissa är jag fortfarande vän med vissa inte men den perioden som de har varit en del av mitt liv har varit jättekul verkligen.
Det är helt sjukt hur många bra minnen jag kommer ha från detta året, alla sommar kvällar med min pojkvän & mina vänner, tacos kväll hos kevin, alla steffeklanens fester, sleepover hos wilmis, tältning med typ halva klassen, ålborg cupen, när italienarna va här och såååå många fler.
Är sjukt tacksam för alla dessa fina minnen med alla fina människor som har gjort 2012 bäst! Så nu taggar vi 2013 och gör detta året ännu mer awesome!
 


Kommentera här:

Identitet:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: