God Jul ♥

2012-12-24➝19:09:03
Hej finisar!
Nu har jag öppnat paketen, ätit julmat, kollat på Kallen Anka och ätit julgröt. En riktig svensson jul haha, nejmen dte har varit riktigt mysigt. Släkten från mammas sida har varit här och innan på förmiddagen kom Olle en timme typ, så julen har varit väldigt bra med många fina paket! Och det är helt sjukt men jag fick en systemkamera, omg så glad jag blev. Så nu kommer det komma massa fina bilder hihi. Hoppas ni har haft en underbar jul, nu ska jag umgås med min familj /puss & kram!
 

Postat av: en ledsen tilda

OMG AMIE JAG HATAR DIG!!!! :'(((((((((

Svar: HAHAHA TILDA JAG ÄLSKAR DIG MED :*****
None None

2012-12-24 - 19:43:31
URL: http://tildosh.blogg.se
Kommentera här:

Identitet:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: