ett sammanfattande test av 2012

2012-12-31➝00:30:29

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?  haha aa väldigt mycket ;)

 

 Hur har ditt 2012 varit? Det har faktiskt varit ett skitbra år om man ska sammanfatta, såklart har det varit många jobbiga stunder men det som har varit bra har verkligen varit grymt

 

Största misstaget i år? hmm, asså jag vet inte men misstag har jag gjort det gör väll alla?

 

 Tror du att år 2013 kommer blir bättre? 2012 var väldigt bra så kanske blir svårt att överträffa men hoppas såklart på det

 

Blev du kär i år?ohja och är fortfarande

 

Vilket datum från 2012 kommer du aldrig glömma? åhgud, så många men 21/6 är ju ett av de största 

 

 Bästa köpet? min rosa fluffiga onepiece helt klart!

 

 Vad spenderade du mest pengar på? har faktiskt inte slösta så mycket pengar i år men isf typ godis haha

 

 Vilka sånger kommer påminna dig om 2012? gangnamstyle helt klart, och massa andra haha

 

 Vem har du umgåts med mest? hmmm, kan inte välja ngn har umgåts med många olika

 

Bästa minnet från 2012? ohshit, sleepover hos wilma, min födelsedagsfest, alla underbara sommarkvällar med olle, när italienarna va här, ålborg cupen, lines fest, o massa andra haha

 

 Hur många kysste du?asså det beror på vad man räknar som kyss haha (;

 

 Har du haft ett förhållande under 2012? yus och har fortfarande det förhållandet

 

Är det något du saknade år 2012 och vill ha 2013? en resa någonstans

 

 Vad önskar du att du gjort mer 2012? hmm, jag kommer inte på ngt faktiskt 

 

 Vad önskar du att du gjort mindre? latat mig 

 

 Största musikaliska upptäckten? stina haha ;* 

 

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? faktiskt inte något stort, isf typ vädret

 

 Vad fick dig att må bra? vänner och min pojkvän

 

Vem saknade du? ingen vi nämner namnet på här

 

 De bästa nya människorna du träffade? olle om han räknas som ny människa haha, annrs så träffade jag många nya killkompisar faktiskt men tyvärr så har man inte lika bra kontakt med alla längre...

 

 Vad vill du säga till dig själv inför 2013: börja träna och satsa på att få så bra betyg som möjligt. Ha skit kul och försök vara positiv så att 2013 blir ett grymt år!


Kommentera här:

Identitet:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: