det är inte kul att vara förkyld

2012-12-29➝00:32:39
hejhej. Blev precis fett lack mitt inlägg försvann och ska skicka några bilder till olle och dte typ fuckar upp sig och åh jag orkar inte. Men aja, jag har typ varit sjuk hela dagen men tog alvedon innan och då släppte äntligen huvudvärken så nu mår jag bättre men är fortfarande förkyld, om jag mår bättre imon så ska jag fota med camillz. Ikv så kom ollsi till mig och vi fotade & hade fett kul. Det va ganska awesoooome hihi. Och vet ni, mami köpte en ben&jerry till mig innan hhihihih, så jävla gott asså. Men nu ska jag hitta på ngt hihi/ puss!
 
söta bilder dock väldigt dålig kvalle

Postat av: stina

ÅHÅHÅHÅHÅHÅHHÅÅHÅHÅHÅH NI ÄR JU SÅ GALET SÖTAAAAAA WÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Svar: HAHAHAHAHAHAH AWWWWWWWWWWW DUÄR GALET SÖT BEBI
None None

2012-12-29 - 00:33:49
Kommentera här:

Identitet:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: