1:a december!

2012-12-01➝16:51:19
shenaaaaa!
Idag skulle jag dragit in till stan med pasti, men hade fortfarande sjukt ont i tänderna så jag stannade hemma. Jag har pluggat lite, städat, hjälpt mami och kollat tv. Jag har tagit alvedon, igen och nu är det faktiskt lite bättre så jag kan typ äta om jag äter mjuka saker riktigt lååångsamt haha. Eftersom mina tänder är bättre och jag har suttit inne hela dagen så kmr olle senare, blir typ psykiskt sjuk av att sitta inne hela dagen haha. 
Juste glömde berätta om min dag igår, jag gick till stan med en massa folk, vi gick till vila för det var 50% så jag köpte faktiskt en sak för första gången sen typ oktober, asglad! :D
Ni får se imon, ljuset suger haha, men ska dra nu/ puss!
 
 

Kommentera här:

Identitet:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: