liseberg

2012-08-09➝16:00:34
heeejsan!
Igår så var jag på Liseberg med Tilda och hennes family, Jihan och Steffe var oxå med. Det var fett kul och det var faktiskt asvarmt i gbg :D Vi åkte dit vid 10 (?!?!) på morgonen och Steffe missade nästan tåget, haha vi fick typ hjärtattack hehe. Sen så var vi på Liseberg och åkte, Balder, Kanonen, Uppswinget osv, vi åkte nästan allt men dte var fett mke kö så vi hann nte åka så många gånger men fett kul ändå :D Jag åkte till och med höjdskräcken, jag trodde jag skulle dö seriöst, jag är fett höjdrädd för er som inte visste. Men jag ölverlvede...no shit. Det var iaf en fett lyckad dag/kväll men har fett ont i fötterna, men dte var värt det haha, pussssshey
 
bilder från Liseberg

Kommentera här:

Identitet:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: