jag tror jag har fått sixpack

2012-08-23➝20:14:21
heeeeejsan!
Jag har varit så sjukt trött idag, har haft ont i huvet och har haft träningsverk från igår oxå. Sen har jag varit så grymt trött så jag Asta och Camilla fick skratt anfall på donken typ hela tiden. Vi satt där i typ två timmar och skrattade åt våra egna skämt och flummade haha. Jag skrattade så mke att jag fick ont i magen hahah.
Jag har oxå köpt lite nya trosor hihi, men palla inte ta bild, men är iaf grymt nöjd med mina inköp :D
Hittade oxå världens snyggaste tröja/kofta, jag är helt kär i den. Men jag köpte inte den, hade inte råd idag :(
Iaf jag ska nog ta och äta mat nu, är lite hungrig så TTYL! ♥
 
här är tröjan jag är kär i, vill ha den nuuuuuu
 
 
 

Kommentera här:

Identitet:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: