fuck torsdagar

2012-08-30➝22:38:22
heeeejsan!
Den här dagen har varit hemsk. Först ösregnade det och jag skulle till brottet på morgonen, sen såg man ju ut som ett helvete efter det och sen missade vi bussen så vi kom försent. Sen har dagen varit allmänt tråkig och seg.
Men efter skolan så följde Olle med mig hem, och det var ju faktiskt kuligt ;)
Han stack vi sju och sen har jag snackat i tele med mina babes, först med Jihan i en och en halv timme, haha, och sen med camilla i typ en timme, vi har mke att snacka om, okokoko?
ANYWAY
Imon är det fredag, äntligen helg omg. Sjukt skönt. Och jag börjar helgen med att sluta kvart över ett, och sen på kvällen ska jag och Jihan ha filmkväll, det är mina planer än så länge iaf. Men nu måste jag sova så puss & gonatt! 
 
 random bild på mej och min dumma åsna ♥

Kommentera här:

Identitet:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: