Bästa helgen på länge

2012-08-25➝18:28:16
Heeejsan peep'z!
Jag har haft fullt upp igår och idag och ska snart iväg igen så jag får skynda mej lite hehe. Igår så fyllde världens bästa Camilla år, så efter skolan så drog jag hon & Olle in till stan. Vi åt glass och chillade, det var sol för en gång skull. Senare kom lite annat folk oxå, nice nice.
På kvällen så åt jag först pizza med Tilda, Jihan, Steffe & Hannan, fast jag tog kebab tallrik haha, om ni bryr er. Jag  blev asmätt men sen gick vi runt på nyhem som riktiga pundare haha, och sen hem till Milla och äta tårta osv. Pasti var oxå med ;)
Så vi va där typ hela kvällen och efter det följde Tilda  med mej hem och vi kollade Vampire Diaries och typ dog hehe, och hon sov hos mej oxå.
Och idag så friade jag min kusin i Falkenberg och nu kom Camilla precis. Vi ska snart dra till Stinas plaza och fira henne oxå, taggad till tusen! :D
Nu ska jag fixa mej lite så vi hörs! ♥
 
 

Kommentera här:

Identitet:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: