21:50

2012-08-07➝21:50:07
Hejsan finisar!
Kom hem vid nio och jag har frysit röven av mej idag, seriöst det har blåst och regnat hela dagen man bah härlig sommar. Men dagen har ändå varit bra för jag vaknade upp bredvid Milla och vi kollade film och snackade typ hela natten igår det var fett mysigt. Sen idag så åkte jag in till stan och mötte först upp Line och vi gick runt lite och senare mötte vi upp Tildosh, brun va hon den jävlen hehe nejmen har saknat henne så det var kul. 
Vi träffade oxå Stina, Steffe (som jag oxå saknat asmke) Alex och Camilla igen hehe. Sen har vi bara gått och pundat på stan och åkt hem till Tilda, that's it.
Men det var kuligt att träffa alla igen, längesen nu :D
Nu ska jag kolla gossip girl så vi hörs! ♥
 
 
 

Kommentera här:

Identitet:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: