2 månader

2012-08-21➝20:15:31
heeeeejsan!
Idag var jag då i skolan, no shit, men det var helt ok. Hände inte speciellt mke osv haha. Sen efter skolan så följde jag med Olle hem och vi typ firade vår två månaders dag hihi. Eftersom vi har sjukt dålig fantasi så kollade vi bara på en film hos hono men det var ju mysigt haha ;) Vi såg på en asäcklig/ läskig film, fyfan jag kommer inte våga kolla i en spegel ikv efter den filmen haha.
Btw jag har anmält mej till zumba nu! :D Är sjukt taggad, ska gå där med några av mina vänner, ska bli fett kul, läääängtar asmke. Men anyway jag har kollat gossio girl nu och har bara ett avsnitt kvar innan säsong fyra är slut, sjukt deprimerande för jag måste vänta aslänge tills säsong fem kommer ut :(
Aja jag ska hitta på ngt nu, puuuussssaaar! ♥
 
älskar dej! 
vi ser lite roliga ut men ni får leva med det ;)
 
 

Kommentera här:

Identitet:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: